28 Temmuz 2015 Salı

Blog Tanıtım Makeleleri

blog-tanıtım-makaleleri


Blog Tanıtım Makeleleri Nasıl Olmalıdır ?

Blog tanıtımları hem blog sayfası ile ilgili özellikler hem de bloğun yazım kategorileri hususlarında bilgiler barındırmalıdırlar. Öncelikle giriş bölümünde o blogla alakalı bir önyazı bulundurulmalıdır. Örneğin ” Özgünlük.com internet ortamında makaleler ile ilgili bilgi veren ve seo uyumlu güncel makaleler sağlayan çevrimiçi internet bloğudur ” biçiminde bir girişle makaleye başlanabilir. Gelişme kısmında kesinlikle bloğun fonksiyonleri, açılış sebebi ve kim tarafından yazıldığına dair bilgiler verilmelidir. Özellikle anahtar kelimeler bu kısımda kullanılmalı ve birkaç url ile zenginleştirilmelidir. Özellikle blog tanıtım yapılırken blog sayfasının sloganı birkaç kere paragraf içinde kullanılmalıdır. Örneğin ” Özgür makale seo uyumlu güncel makaleler ” Sonuç kısmında da kısacası konu toparlanmalı ve okuyuculara teşekkür edilmelidir. Yazı ne kadar içten ve özgün olursa okuyucuların o kadar aklında kalır ve ziyaret nedeni olursunuz. Unutulmamalı ki en etkin blog sayfaları en doğal en içten yazılan çoğunlukla da şahsi tecrübe ve hayat notlarından oluşan sayfalardır.

Blog Tanıtım Makalelerin Faydaları Nelerdir ?

Blog tanıtımları genellikle o blog sayfasının ” hakkında” kısmını oluşturur. Fakat bu blog tanıtım sayfası diğer blog sayfalarında da paylaşılarak size backlink olarak geri dönüş sağlayabilir. Sosyal medya sitelerinde ya da page rank değeri yüksek sitelerde bu tanıtımları paylaşmak hem blog sayfanızın akılda kalıcılığını arttıracak hem de site dışı seo olarak size geri dönüş sağlayacaktır.